ریسپانسیو بودن سایت
نوشته شده توسط : عباسی

معمولا چه سایتهایی یکسری زبانه می‌باشند؟  سئو سایت  به طبع سایتهای اصلی که از اعتبار خیر و خوبی برخوردارند و قصد انجام تجارت مجموعاَ عالم را دارا‌هستند.

همچنین که سایتهای یکسری زبانه از لحاظ مخاطبان معتبر بالایی می باشند، برای گوگل نیز همچنین میباشد. پس یک راهکار برای ارتقا ورودی از گوگل چندزبانه سازی وبسایت میباشد.

۹-استعمال از شبکه های مردمی
لیست کردن اینکه چه شبکه‌های‌اجتماعی از نگاه گوگل اصلی می باشند و در جايگاه بندی گوگل تاثیر می گذرانند عمل رنج میباشد. ولی اینجا ما به ۳ کانال اجتماعی اصلی یعنی فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس اشاره میکنیم که متاسفانه کلیه در کشور ایران فیلترند و مجبورید برای به کار گیری از آنه از پروکسی استعمال نمائید.

هر مورد از شبکه های عمومی نوعی منش و طریق استعمال دارا‌هستند. برای مثال در گوگل پلاس و فیسبوک می قدرت پیج تجاری ساخت‌و‌ساز البته در توییتر نه. در گوگل پلاس انجمن ها و رینگ های گفتگوی موضوعی وجود دارااست، همینطور در فیسبوک قابلیت و امکان کشف کردن مجموعه های کاری می‌باشد البته در توییتر نه. اما توییتر منحصربه‌فرد خبرها لحظه ای و کوتاه و اظهار و لحاظ و خبرهای تقویمی و اتفاقی میباشد.

با آشنایی بدون نقص از هر مورد از این شبکه های مردمی می‌توانید علاوه بر کار روزمره در آنان (با اسم مارک یا این که تارنما خویش در‌این کانال ها عمل نمایید) مبادرت به تکثیر پیوند های وب سایت خویش فرمائید.

هر چه یوزرها این کانال ها به پیوند های شما بیشتر اهمیت بدهند(لایک نمایند، کامنت بگذارند، و یا این که برای دوستان خویش شیر(share) نمایند) یعنی مقاله شما از لحاظ آن‌ها حائز اهمیت و محبوبیت میباشد.

گوگل نیز با چک این اخلاق و رفتار یوزرها متوجه اهمیت مورد مطرح گردیده از طرف شما میگردد.زیرا گوگل مدام در ادامه اکران شایسته ترین نتیجه ها به مخاطبان میباشد مطالبی را در ابتدا نشان میدهد که یوزرها اینترنتی به آن‌ها عشق و علاقه بیشتری را نشان می‌دهند.

به‌این نحوه که شما بتوانید از روش نشر مطالب در شبکه‌های‌مردمی عشق و علاقه یوزرها را به مطالب خویش بیشتر نمائید، که‌این عشق سبب ساز به share مطالب شما دربین آنان خواهد شد، تولید سیگنال های شبکه‌های‌مردمی می‌گویند.

گوگل با نظارت این سیگنال ها اصلی استفاده کننده پسند بودن مطالب شمارا می سنجد. معمولا مطالب ویدئویی و اینفوگرافیک ها قابلیت تکثیر بیشتری نسبت به مطالب متنی با تک عکس دارا‌هستند.

۱۰- به کارگیری از Rich Snippets
Rich Snippets استعمال از ساختار اطلاعات بر طبق استانداردهای گوگل، به مراد معرفی هر چه بهتر شیت یا این که وبسایت به گوگل میباشد. یکی مهم‌ترین امکان های Rich Snippets در لحاظ سنجی با ستاره میباشد.

معمولا سایتهایی را چشم اید که‌این قابلیت را دارا هستند که به مقاله آن‌ها در انتهای کاغذ امتیاز از روش ستاره بدهید! این یکی قابلیتهایی میباشد که Rich Snippets دارااست.

این امکان بعداز درج امتیازات در هنگام جستجوی مقاله به یوزرها نمایش داده میشود و لینک و پیوند وبسایت را متمایز خیس از سایر به یوزرها نشان میدهد که‌این فرمان سبب به کلیک بیشتر آن لینک و پیوند گردد.

و کلیک بیشتر سبب ساز به ارتقا ترافیک از گوگل برای تارنما شما شود.

۱۱-بروزرسانی محتوا
گوگل مدام دوست دارااست شایسته ترین نتیجه ها را به مخاطبان نشان دهد، و صد اما کوشش می نماید نتایجی را به کاربرانش نشان دهد که کامل تر و بهتر باشند.

بروزرسانی محتوا یکی کارهایی میباشد که شما می‌توانید به مراد ارتقاء ترافیک از گوگل انجام دهید. چطور؟

مطمئنا در مقاله‌ها سابق خویش درصورتی که جستجویی انجام دهید خواهید روءیت کرد که آن ها نیاز به تغییراتی دارا هستند، همینطور در بعضا از آنان عناوینی نقل شده میباشد که بعد ها مقالاتی در آن خصوص در تارنما نوشته شده، می‌توانید با لینک و پیوند کردن عنوان ها به صفحه ها دارای ربط و همینطور تغییر‌و تحول برخی از محتواهای مطالب این بروزرسانی را کامل شدن نمایید.

کامل شدن داده ها یک زمینه از وب سایت می‌تواند به بهتر چشم شدن آن شیت در تارنما امداد شایانی نماید.

۱۲-بهینه سازی داخلی
مراد از seo داخلی کارهایی میباشد که میتوانیم بر روی وب سایت خویش انجام دهیم. در بهینه سازی داخلی چه اتفاقاتی را بایستی رقم بزنیم؟

لینک و پیوند سازی صحیح که سبب ساز به کلیک کردن یوزرها و بیشتر دیدن بقیه صفحه های سایتمان خواهد شد.
به کارگیری صحیح از تصاویر و اینفوگرافیکها و ویدئوها
بروزرسانی مطالب و درج محتوای با کیفیت در صفحه های
به کارگیری صحیح از کلمه ها کلیدی در صفحه ها





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: